Ieri am primit un mesaj de la Comisia Europeană, prin care suntem rugaţi să sensibilizăm publicul cu privire la o campanie de eficientizare a resurselor – Generation Awake (http://www.generationawake.eu/ & http://www.imagineallthewater.eu/).
Campania a fost lansată de Comisia Europeană pentru a sublinia efectele alegerilor noastre de consum de zi cu zi asupra mediului. Se doreşte ca prin această campanie oamenii să fie încurajaţi să-şi dezvolte obiceiuri de consum responsabile.
Şi pentru că oamenii de la comisie au văzut că protecţia mediului şi utilizarea eficientă a resurselor sunt foarte importante pentru Greenly, ne-au rugat să ne implicăm şi să popularizăm o competiţie frumoasă a Comisiei Europene privind utilizarea indirectă a apei (http://www.imagineallthewater.eu/). Este vorba de o competiţie video, în care participanţii sunt invitaţi să realizeze un videoclip, care să demonstreze cât de multă apă este necesară pentru obţinerea unor produse utilizate zilnic, cum sunt cafeaua, ciocolata, berea, un hamburger sau…o pereche de pantofi!
Am primit şi un exemplu de videoclip (http://www.youtube.com/watch?v=7jrhCMBNz1o&feature=youtu.be), care prezintă cantitatea de apă necesară pentru a produce un hamburger. Însă mai multe filmuleţe care se pot constitui în surse de inspiraţie pentru voi, dragi prieteni Greenly, puteţi găsi aici: http://www.imagineallthewater.eu/
Juriul va selecta două clipuri pentru fiecare element/subiect prezentat iar pe 26 noiembrie 2012 acestea vor fi postate pe pagina facebook Generation Awake (http://www.facebook.com/GenerationAwake) şi supuse votului publicului. Cei cinci câştigători – câte unul pentru fiecare categorie – vor primi super-camere sport HD. Clipurile pot fi trimise în perioada 10 septembrie – 20 noiembrie a.c., dar mai multe informaţii aflaţi aici (http://www.imagineallthewater.eu/), dând clic pe „Imagine&Win”.
Vă dorim mult succes, dragi prieteni Greenly! Sper să fie cât mai mulţi participanţi din România! Eu v-am făcut un rezumat al competiţiei, dar mai jos vă prezint şi mesajul original. Vă rog frumos să daţi clic pe link-urile inserate în text! Veţi găsi foarte multe informaţii interesante! Şi încă o mare rugăminte: trimiteţi mai departe acest articol, pentru ca persoanele interesate să poată afla despre competiţie! Share, vă rugăm!
“We are contacting you to see if you would be interested in helping raise awareness about a resource efficiency campaign – Generation Awake (www.generationawake.eu & www.imagineallthewater.eu). The campaign was launched by the European Commission to underline the effects of daily consumption choices on the environment. Ultimately we hope that this campaign will encourage people to develop responsible consumption habits.
We have seen that environmental protection and resource efficiency are as important to you as they are to us, so we hope that you might want to get involved and help us spread the word about the European Commission’s video competition on indirect water use (www.imagineallthewater.eu). Participants are invited to make a video clip demonstrating how much water is needed to produce everyday products like coffee, chocolate, beer, a hamburger, or a pair of shoes.
Here is what our team made to demonstrate the amount of water needed to produce a hamburger http://youtu.be/7jrhCMBNz1o . You will also find some inspirational animated films on the website www.imagineallthewater.eu .
The jury will select two entries per item, and on the 26th November 2012 they will be posted on the Generation Awake Facebook page (www.facebook.com/generationawake) and submitted to public vote. Five winners – one per category – will receive a great HD sports camera.
It would be great if you could contribute to our efforts and help inspire people to save water! Perhaps you would like to challenge your own creativity and participate in the contest yourself?
We look forward to hearing from you!
More information on the competition:
Entries can be submitted from the 10th September to 20th November 2012 and more information can be found on www.imagineallthewater.eu (click on the ‘Imagine & Win!’ button).
Links
The campaign’s websites, available in 23 languages: www.generationawake.eu and www.imagineallthewater.eu
Generation Awake Facebook page: www.facebook.com/generationawake
Generation Awake YouTube channel: www.youtube.com/user/GenerationAwake“
Share, share, vă rugăm! Mult succes, dragilor!
Surse informaţii: Rosaleen Regan, Junior Account Executive, Ogilvy Public Relations Brussels
Surse foto:
http://www.facebook.com/GenerationAwake?filter=2
http://grist.org/list/giant-water-balloon-mosaic-shows-how-much-water-it-takes-to-make-a-burger/
http://www.facebook.com/GenerationAwake/notes
http://alternativeenergyreviews.blogspot.ro/2012/07/european-union-generation-awake.html
Postolachi Dumitru
12/09/2012
L-am sensibilizat si eu deja…