
Platforma Școli verzi
“Trei organizaţii de mediu au lansat astăzi un nou instrument destinat educaţiei ecologice în şcoli, care îşi propune să crească interesul profesorilor pentru problemele de mediu şi să transforme elevii în cetăţeni activi…

EU institutions and the students of Environmental Science Master from Romania
The students of EISM (Environment Integrated Assessment) visiting the European Parliament (Photo by Ștefan Bălăceanu) The students of Environmental Science Master from Romania have benefited from a European project of professional practice entitled…

Când locuitorii unui oraș capătă voce (Comunicat de presă)
Sute de bucureşteni au iesit în stradă pentru a cere condiţii de trafic civilizate Sâmbătă, 18 octombrie 2014, intre orele 11.00 si 13.00, in jur de 300 de persoane au participat la un…

O sansa pentru lupii din Romania prin proiectul de conservare WOLFLIFE
Pe data de 1 iulie 2014 la Focșani, a luat startul WOLFLIFE, primul proiect de conservare din România dedicat exclusiv lupului care primeste finanțare de la Comisia Europeană prin programul Life+ ,,Natură și…

Să se-audă voci din Ghencea!
Și nu mă refer la voci de suporteri fotbaliști, ci la voci de cetățeni care își cunosc drepturile. Nu am participat niciodată la un protest. Dar voi participa mâine. Vă spun și de ce,…

Practica profesională a masteranzilor Evaluării Integrate a Stării Mediului la instituțiile europene – o experiență inedită
Ajuns la a cincea ediție, proiectul de practică profesională în instituții europene a permis masteranzilor Evaluării Integrate a Stării Mediului să intre în contact direct cu reprezentanți ai diferitelor instituții europene, să asiste…

Invenția care transformă CO2 în O2
Param Jaggi, un adolescent de 17 ani care studiază în Plano East High School, Texas este autorul unei invenții ecologice la care puțini s-ar fi gândit. Invenția lui a ajuns celebră și premiată…

Cele trei adevaruri ignorate despre lumea care ne inconjoara
Oamenii sunt o specie deosebit de interesantă, nu credeţi? Suntem dotaţi cu posibilitatea de a gândi, de a discerne diferitele tipuri de situaţii şi de a lua decizii bazându-ne pe ceea ce aflăm…